Dag 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Meghan en Jason - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Meghan en Jason - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Meghan en Jason

Blijf op de hoogte en volg Meghan en Jason

16 Oktober 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hee!

We zijn vandaag als allereerst naar een ander hotel vertrokken namelijk: Rainbow hotel. Dit is een iets duurder hotel, maar dan heb je ook wat en hij zit in het centrum. Het is echt een mooie kamer zonder schimmel! Dus daar zijn we echt heel blij om. Aan het einde van de week zal ik de filmpjes van deze week en de kamers op de site zetten.

We zijn naast het verhuizen naar een ander hotel, ook naar het grootste winkelcentrum van de wereld geweest, namelijk: Dubai Mall. Ik heb daar natuurlijk de naked pallets (make-up) gekocht voor Eileen en voor mezelf ook! Het was daar echt super groot met een aquarium in het gebouw.

We zijn aan het einde van de middag nog even naar het 7 sterren hotel geweest en daar naast naar het strand. Het viel mij heel erg op dat er alleen maar mannen op het strand waren. Je ziet maar 1 enkele vrouw. Die mannen gaan dan ook nog eens poseren bij bomen en in het water en maken foto's van zichzelf of laten die door andere maken. Verder vonden ze het ook erg fascinerend om te kijken naar mijn lengte haha! Je ziet trouwens ook vaak mannen met een hoofd kapje, een rode of een witte en sommige mannen hebben het helemaal niet. Maar wat houdt dat in? Weet iemand dat? Wel weet ik dat de mannen met een hoofddeksel meer vrouwen hebben dan 1.

S 'avonds zijn we uit eten geweest bij het hoogste gebouw en hebben we de fontein show aanschouwd. Nu gaan we eindelijk lekker slapen in het schone hotel.

Doei!

• 16 Oktober 2013 - 18:40

Bonita:

Klinkt mooi en indrukwekkend! Slaap lekker in jullie schone frisse bedjes! Xx

• 16 Oktober 2013 - 18:48

Marinka:

Hi Meg en Jas!

Dit klinkt goed! Fijn om te horen dat jullie nu een ander hotel hebben. Wij zitten nu aan de keukentafel met een mok koffie (door Mervyn gemaakt) Leuk zeg om de foto's te zien en jullie verslag te lezen!
    Hier regent het nu, toch was het vandaag best lekker weer. Kijk uit naar wat jullie morgen te vertellen hebben.

Liefs Marinka

• 16 Oktober 2013 - 18:54

Eileen:

OMGGGGG zo schattig dat je over de naked palettes verteld hahaha!! en die fotos zijn echt heeeel cool!! super leuk allemaaaaaaal!!!!!!!!!!! Cis en sjim hebben ook meegekeken en zijn heel jaloers hhahahaah

• 16 Oktober 2013 - 19:08

Frens Roelofs:

Gaaf hoor die foto's en het verslag.
    Fijn dat het hotel gelukt is.
    Veel plezier morgen!

• 16 Oktober 2013 - 21:09

Marianne:

hoi jason & megha, leuk verslag zo kunnen wij alles meebeleven dikke kus xpa +ma

• 17 Oktober 2013 - 14:47

OPa Oma V.d.Voort:

Wat leuk om jullie te kunnen volgen, ik heb gister op T.V. Marco Borsato zien zwemmen in die grote aquarium. Geniet lieve gr. Opa oma Ria

• 18 Oktober 2013 - 16:52

Anneke Van Wissen:

Wat onwijs leuk is het om jullie berichten te volgen.
    De foto's zijn ook erg leuk.
    Veel plezier,
    Anneke