Dag 11 - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Meghan en Jason - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Meghan en Jason - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Meghan & Jason

Blijf op de hoogte en volg Meghan en Jason

25 Oktober 2013 | Nieuw Zeeland, Taupo

Hey,

We zijn vandaag van Rotorua naar Taupo vertrokken of beter gezegd naar de Huka falls. In het reisboek dat we bij ons hebben, lazen we dat je daar met een zogenaamde jetboat kon. Na een reis van ongeveer twee uur kwamen we bij de Huka falls Jet aan. Daar aangekomen bleek dat we met de boot van ongeveer drie kwartier later konden, in de tussen tijd hebben we nog even gechild in onze hippie bus.
Nadat we een reddingsvest aan hadden getrokken, gingen we vertrekken. Gelukkig zag Jas waar je klaar moest staan. Hierdoor konden we als eerste instappen en zaten we helemaal vooraan. De boot zelf was echt gaaf!! Hij heeft twee V6 motoren en 540 pk!! Echt heel cool was het en we hebben alles gefilmd met onze camera. Wanneer we weer een beetje internet hebben zal ik het filmpje proberen op Youtube te zetten. Het gave aan deze boot was dat hij 360 graden kon draaien, maar dit zullen jullie nog wel zien op het filmpje.
Na de boottocht zijn we de Huka Falls nog van dichtbij gaan bekijken en hebben we nog een paar mooie foto’s gemaakt. Hierna zijn we wat boodschappen voor het eten gaan doen en zijn we op zoek gegaan naar een camping. Deze vonden we gelukkig snel! Morgen gaan we op weg naar de kust, naar Napier!

Groetjes!

• 03 November 2013 - 12:15