Dag 13 - Reisverslag uit Mahia Beach, Nieuw Zeeland van Meghan en Jason - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Mahia Beach, Nieuw Zeeland van Meghan en Jason - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Meghan & Jason

Blijf op de hoogte en volg Meghan en Jason

27 Oktober 2013 | Nieuw Zeeland, Mahia Beach

Hallo dames en heren,

Na een lekker ontbijt zijn we naar het strand gelopen dat ongeveer 2 kilometer lopen was. Deze route was door de bergen, waardoor we een mooi uitzicht hadden op de rivier, de kampeerplaats en zee. Aangekomen op het strand hebben we even gezeten, genoten van het uitzicht en wat gedronken. Vervolgens zijn we terug gelopen naar de camper, hebben onze spullen gepakt en zijn op weg gegaan naar Mahia Beach. Bij dit uiterste puntje van het Noordereiland zou je mogelijk walvissen kunnen spotten vanaf de kust. Helaas hebben we deze niet gezien, maar veel geduld hadden we ook niet hahaha. We hebben een camping opgezocht naast de zee en hebben van de zonsondergang genoten. Morgen gaan we op weg naar het zuiden richting Wellington, kijken hoever we komen.

Gegroet