Dag 15 - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Meghan en Jason - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Meghan en Jason - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: Meghan en Jason

Blijf op de hoogte en volg Meghan en Jason

29 Oktober 2013 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hai,

We gingen vandaag redelijk vroeg uit bed om te gaan joggen. We kwamen daarbij een volière tegen met allemaal vogels die in Nieuw Zeeland leven. Zo zagen we ook een vogel die een tokkelend geluid maakte. Later op de andere dagen zagen we ineens overal die vogel staan. Op posters, bussen en musea. Wat er belangrijk aan die vogel is weten we niet.
We trokken weer verder naar het zuiden richting Wellington. Onderweg wilden we nog een slaapzak kopen, omdat we het vaak koud hadden ‘s nachts met 1 deken. Dit hebben we gekocht bij een soort Macro, daar hebben ze ook echt van alles.
Daarna zijn we doorgereden naar Wellington, een camping gezocht en zijn toen met de bus naar de stad gegaan. We hebben daar het nationale museum bezochten dat was gratis. Dit museum verteld alles over Nieuw Zeeland, over de dieren die daar leven, insecten, aardbevingen en oorsprong. Helaas konden we er maar kort blijven, omdat het om 6 uur dicht ging. We hebben in de stad wat gegeten en zijn toen terug naar de camping gegaan. De volgende dag gaan we met de boot naar het zuidereiland.

Doeg!!