Dag 17 - Reisverslag uit Kaiteriteri, Nieuw Zeeland van Meghan en Jason - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit Kaiteriteri, Nieuw Zeeland van Meghan en Jason - WaarBenJij.nu

Dag 17

Door: Meghan en Jason

Blijf op de hoogte en volg Meghan en Jason

31 Oktober 2013 | Nieuw Zeeland, Kaiteriteri

Hoi,

Vandaag zijn we van Picton naar Kaiteriteri gereden. Dit is vlak bij Abel Tasman national park en we blijven hier 2 nachten, want we gaan morgen kajakken en wandelen. We hebben even boodschappen gedaan en we gingen taco’s maken en opsmikkelen. Deze smaakte lekker, want Jason is een hele goede kok. We zijn ook nog op het strand geweest en daar liggen echt hele andere schelpen dan in Nederland. Heel veel geluks hoorntjes. Zoals ze dat noemen toch? We zijn ook nog even een soort berg/heuvel op gelopen waardoor je naar een ander stuk strand kon en mooi uitzicht had over de baai. Jason moest weer stoer doen en daarop heen en weer rennen. Met zijn conditie zit het wel goed denk ik. Ook al is dit niet zo slim om te zeggen, want daar groeit zijn ego van. Hij glundert nu naast me.

Groeten!