Dag 20 - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Meghan en Jason - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Meghan en Jason - WaarBenJij.nu

Dag 20

Door: Meghan en Jason

Blijf op de hoogte en volg Meghan en Jason

03 November 2013 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Hoi,

We zijn vandaag uit Blenheim vertrokken op weg naar Kaikoura. Dit was niet zo ver meer rijden. Onderweg reden we langs de kust en dat was echt heel mooi. We stopten op gegeven moment op een plek en keken naar de rotsen waar ALLEMAAL zeehonden lagen! Echt heel veel! We hebben heel veel foto's gemaakt en er waren ook allemaal jonkies. Echt heel schattig!

We kwamen aan in Kaikoura en hebben boodschappen gedaan en we zijn een vaart geboekt, om morgen de walvissen te spotten. We vertrekken om 12 uur met de boot. Daarna hebben we een camping opgezocht, waar we nu zitten. We hopen dat we morgen walvissen zien.

Groetjes!

• 03 November 2013 - 10:52

Frank:

Hoi meghan en jason,
    Leuk om weer na zoveel dagen jullie verslagen te lezen. Wel volhouden he, iedere dag een verhaaltje!! We kiuken nu al uit naar jullie volgende belevenissen.

• 03 November 2013 - 12:28

Bonita:

Ik hoop dat jullie ze gaan spotten! Vergeet je camera niet!! Xx

• 03 November 2013 - 13:43

Opa Frans En Oma Jopie:

Hoi Jason en Meghan. wat hebben jullie al veel gezien.
    fijn dat we het allemaal via de computer kunnen volgen
    Goede reis en een gezellige tijd samen. door oma en opa van dr voort (van Frank)
    Lieve groeten. (PS gefeliciteerd met je 23e verjaardag)