Australië week 6+7 - Reisverslag uit Mount Barker, Australië van Meghan en Jason - WaarBenJij.nu Australië week 6+7 - Reisverslag uit Mount Barker, Australië van Meghan en Jason - WaarBenJij.nu

Australië week 6+7

Door: Meghan & Jason

Blijf op de hoogte en volg Meghan en Jason

29 December 2013 | Australië, Mount Barker

Hoi,

Deze week was het heel heet! We begonnen de week zoals gewoonlijk in Barkerboy. Heerlijk… We waren woensdag vroeg klaar met werken en gingen we naar het strand, omdat het 43 graden was. We zijn naar Glennelg beach gegaan. Het was heel druk op het strand en we zagen een meid van het nieuws hier.

Op zaterdag gingen we weer naar Adelaide, naar de markt en naar het museum van South Australia. Op de markt heb ik een hele lekkere kokos olie shampoo gekocht. We zijn ook nog naar een elektra winkel geweest waar ik een waver heb gekocht en Jason een tondeuse/ kappers set, omdat de kapper even duur was als de hele set. Dus voortaan doe ik zijn haar. Hahahah! Dat gaat wat worden! Ik heb het weleens bij Marinka afgekeken, hoe zij zijn bokkenpruik altijd knipt, dus het komt wel goed hoop ik en anders wordt hij kaal. Verder hebben we niks gedaan.

De groeten!

Week 7

Afgelopen week hoefden we gelukkig maar 3 dagen te werken JOEHOE!! De andere twee dagen was het kerst. Het voelde hier TOTAAL niet als kerst. Niet alleen omdat het 30 graden is, maar ook omdat er niet veel versierd is. Eerste kerstdag hebben we in de middag lunch gehad met Petra, Bruce en Sam. Hier hebben we lekker ham gegeten, iets wat iedereen hier eet met kerst. Daarna zijn we in de avond naar een kerstfeest/BBQ gegaan. Hier kregen we weer ham alleen duurde het even…. De ham was om 5 uur de BBQ opgegaan en was pas om 22:00 uur pas klaar. Dus we hadden ons kerstdiner pas om 22:00 uur hahaha. Maar het was wel gezellig verder! Bij dat feest zijn we weer in onze auto blijven slapen en de volgende dag zijn we weer richting het huisje gereden.

Tweede kerst dag hebben we lekker geluierd en films gekeken. In de avond hebben we ontiegelijk lekkere pancakes gegeten. Vrijdag hebben we nog gewerkt en daarna was het lekker weekend. Zaterdag zijn we naar het zwembad in Adelaide gegaan. Het was een mooi groot zwembad met een professioneel wedstrijdbad. Zondag hebben we het huisje schoongemaakt en hebben we boodschappen gedaan. Volgende week gaan we met oud en nieuw naar Adelaide!

Gegroet!

• 30 December 2013 - 15:23

Marga:

Ik lees wel dat jullie je niet vervelen in Australië.
    Kerst is misschien anders maar het belangrijkste is dat je dit met vrienden hebt kunnen vieren.
    Wij hebben je gemist in Waddinxveen. Maar wel aan je gedacht hoor.
    Wensen jullie een fijne jaarwisseling en veel geluk in 2014.

gr. Opa en Marga

• 30 December 2013 - 21:45

Marinka:

Hoi Meg en Jas,

Morgen zal ik proberen om contact met jullie te maken rond de jaarwisseling.
    Hoop dat dit gaat lukken, zo niet dan wensen wij jullie een hele gezellige jaarwisseling toe.
    In gedachten zijn jullie sowieso bij ons!!!

Hele dikke knuffel!!!

Frens en Marinka

• 31 December 2013 - 19:19

Opa Frans En Oma Jopie:

het is oudejaarsavond en heel veel lawaai buiten.
    wij wensen jullie een heel gelukkig 2014
    pappa frank en mamma marianzijn nog in Oostenrijk
    Hopenlijk komen ze van avond weer thuis.
    nog een fijne tijd samen in het hele warme Australie

lieve groeten opa en oma doei