Dag 8 - Reisverslag uit Maramarua, Nieuw Zeeland van Meghan en Jason - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Maramarua, Nieuw Zeeland van Meghan en Jason - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Meghan & Jason

Blijf op de hoogte en volg Meghan en Jason

22 Oktober 2013 | Nieuw Zeeland, Maramarua

Hey Mate,

Nadat we lekker hadden uitgeslapen (tot half 12) zijn we gaan ontbijten en zijn we naar de supermarkt gegaan om inkopen te doen voor de camper. Op de weg naar de supermarkt genoten we van het landschap. Echt super mooi hier! Onderweg zagen we ook nog een arend midden op de weg zitten. We hadden boodschappen gedaan in Thames. Toen we boodschappen gedaan hadden, zijn we weer terug gegaan naar Theo (Familielid van Jas) om te gaan koken. Daar aangekomen had hij al voor ons gekookt. Voor het eten hebben we nog even bij zijn koeien gekeken en op zijn terrein. Daarna hebben we een lekker Hollands maaltje gegeten en nog lang gepraat over vroegere verhalen en de wereld met Theo. We hebben deze dag dus niet zo veel gedaan. Morgen gaan we een warmwaterbron bezoeken, die hier dichtbij is.

See you later

• 23 Oktober 2013 - 08:35

Marianne:

Fijn om jullie ook telefonisch gesproken te hebben. Leuk dat jullie zo welkom zijn bij ome Theo.
    New Zeland is een prachtig land!
    Wij zijn benieuwd naar de foto's ..
    Ik zit nu op mijn werk, niet voor te stellen voor jullie...:-)

liefts
    Marianne

• 23 Oktober 2013 - 09:02

Marinka:

Ben ook reuze benieuwd naar de foto's! Een raar gevoel dat jullie zoveel verder in de tijd zijn!
    Kijk met 'nieuwe' ogen en geniet! Xx

• 23 Oktober 2013 - 10:31

Bonita:

Een stuk groener dan Dubai! Wat een schattige tractor! Groetjes aan Theo!

• 23 Oktober 2013 - 18:46

Marga:

Hoi M&J

Omdat we bij oma in Drenthe waren heb ik jullie een paar dagen niet kunnen volgen. Geen internet
    Des te leuker nu we weer thuis zijn de berichtjes te lezen.
    Hebben jullie vanuit het vliegtuig nog iets kunnen zien van de vuurzee van de bosbranden in Australie
    in de omgeving van Sidney?

Oma is nu opgenomen in een verpleegafdelng in Zuid Wolde.
    Het gaat op dit moment goed met haar en vindt het daar prettig, er wordt goed voor haar gezorgd.

Liefs Marga